Nem bestilling – sikker betaling – gode priser.

Spørgsmål og svar

Find svar på de mest spurgte spørgsmål nedenfor.

Spørgsmål til opgaven

Er jeg nødt til at være hjemme når I kommer og renser?

Nej, du behøver ikke at være hjemme, da vi blot skal have adgang rundt om huset for at kunne udføre arbejdet. Arbejdet dokumenteres med fotos som sendes til dig i forbindelse med at vi trækker pengene, så du trygt kan læne dig tilbage og se med egne øjne at arbejdet er udført korrekt.

Kører I i mit område?

Vi servicerer nu hele Danmark. Så uanset hvor i landet du har brug for hjælp, tøv ikke med at bestille en rensning.

Servicerer I erhvervskunder og foreninger?

Tagrendetroldindens storebror, Tagrendetrolden, servicerer erhvervskunder og foreninger i hele landet.

Besøg Tagrendetrolden

Hvad kommer det til at koste i sidste ende?

Vi har faste priser og ingen skjulte gebyrer, så du kommer kun til at betale den pris der var angivet, da du bestilte rensningen i webshoppen. Prisen står også på din ordrebekræftelse. Vær dog opmærksom på, at der er et gebyr på 250kr. såfremt du glemmer at låse havelågen op, så vi ikke kan få adgang til at udføre arbejdet.

Se priser

Hvad betyder kategorierne?

Kategori 1-4 er en kategorisering af de typer huse vi servicerer. Tjek produktoversigten og find den kategori, der passer til dit hus. Læs mere under hvert produkt.

Produktoversigt

Renser I også mine nedløbsrør hvis de er stoppet?

Ja. Rensning af nedløbsrør er altid inkluderet i prisen.

Er fotodokumentation inkluderet i prisen?

Ja. Fotodokumentation er altid inkluderet i prisen.

​Tager I affaldet med?

Ja. Affaldshåndtering er altid inkluderet i prisen. Vi tager alt det affald med som vi fjerner fra dine tagrender mv., og det vil blive affaldhåndteret korrekt iht. reglerne på dette område.

Hvad hvis jeg glemmer at låse op for fx havelågen?

Hvis du glemmer at låse op for en låge, så vi ikke kan komme til at udføre arbejdet, så sender vi dig en e-mail med en annullering af din bestilling og af din Visakort/Dankort-reservation. Derefter vil vi sende en opkrævning på “forgæves kørsel” på 250kr.

Hvad sker der efter rensningen?

Vi sender fotodokumentationen til den e-mailadresse du oplyser ved bestilling. Herefter trækker vi pengene.

Lægger i nettet tilbage efter rensningen?

Nej. Vi lægger ikke nettet tilbage igen, men bortskaffer det på forsvarlig vis. Hvis du fortsat vil have net i tagrenderne efter rensningen, så skal du selv stå for at fjerne det inden vi kommer, og selv lægge det i igen. Vi anbefaler generelt ikke brugen af net i tagrender, da det blot besværliggøre rensningen af dine tagrender og gør at den samlede pris bliver dyre.

Hvad hvis jeg af en eller anden årsag ikke modtager min dokumentation?

Vi gemmer din dokumentation i minimum 3 måneder, så du har god tid til at henvende dig til os og få det tilsendt igen.

Spørgsmål til online bestilling

Hvad sker der hvis jeg har bestilt en forkert kategori?

Vi forsøger såvidt muligt at tjekke om din bestilling er korrekt når vi modtager den i webshoppen.
Skulle det ske at vi alligevel kommer ud til dig og kategorien viser sig at være forkert, vil vores flinke rensere forsøge at ringe til dig, og tilbyde dig en rensning til den korrekte pris – helt uforpligtende.
Såfremt du accepterer den nye pris, og det ikke tager for meget ekstra tid at udføre arbejdet ift. hvad der oprindeligt var sat af til det, vil de udføre arbejdet mens de er der.
Træffer vi dig ikke, så kører vi igen, annullerer din bestilling, og sender dig en e-mail med et bestillingslink til den korrekte kategori.
Hvis du bestiller en ny rensning i den korrekte kategori indenfor tidsfristen på 5 hverdage, koster det dig intet ekstra-gebyr.
Hvis du ikke bestiller en ny rensning indenfor tidsfristen, og i den korrekte kategori som anvist, vil vi opkræve et gebyr på 250kr.

Hvornår trækkes pengene når jeg bestiller med betalingskort?

Pengene reserveres på din konto ved bestilling, og trækkes først når rensningen er udført og fotodokumentationen herfor, er leveret til dig.

Er betalingen sikker?

Ja. Du betaler med Visakort/Dankort eller MobilePay (via NETS), præcis som du er vant til i enhver anerkendt dansk webshop.

Er der gebyr ved kortbetaling?

Du betaler ingen gebyrer – Tagrendetroldinden betaler alle transaktionsgebyrer i forbindelse med din bestilling.

Hvad hvis jeg af en eller anden årsag ikke modtager min dokumentation?

Vi gemmer din dokumentation i minimum 3 måneder, så du har god tid til at henvende dig til os og få det tilsendt igen.

Generelle spørgsmål

Hvor ofte skal mine tagrender og nedløbsrør renses?

Det er meget forskelligt hvor ofte tagrender og nedløbsrør bliver fyldte. Løvfald, mos på taget, raketpinde, fugle der efterlader skidt i tagrenderne samt slidtage på dit tag, har altsammen en effekt på hvor ofte du bør få dem renset. Dog anbefaler vi som tommelfingerregel at tagrender, nedløbsrør og nedløbsbrønde på et privat hus renses mindst 2 gange årligt.

Vi servicerer nu hele Danmark!